CECİLE BEAUTY LONG KİSSES LİKİT MAT RUJ

      Herkese merhabalar. Bugün sizinle ilk yazımı paylaşıyorum. Daha önce bir blog sayfasına sahiptim fakat birkaç sorun sebebiyle hesabımı değiştirmek zorunda kaldım. Ve şuan tekrar yeni bir başlangıç ile sizlerleyim. Bugün size bahsetmek istediğim konu likit mat rujlar. Hepimizin gönlünde çıktığı ilk günden beri taht kuran likit mat rujların birçok çeşidi şuanda mevcut. Benim size bahsedeceğim Cecile Beauty markasına ait olan likit mat rujlar





       Cecile Beauty markasına ait likit mat rujlardan benim elimde 3 adet bulunuyor. Öncelikle bu rujlar için söylemek istediğim oldukça kalıcı olmaları. Kesinlikle kalıcılık konusunda Pastel rujlar ile yarışabilir bana göre. Gün boyu kalıcılık sağlıyor. Bunun yanı sıra sürdüğünüzde dudakta ağırlık yapmayan bir yapısı var. Dudakları kurutmuyor ve gün içerisinde çizgilere dolmadığı için kötü bir görüntü ortaya çıkmıyor.  Sürdükten kısa bir süre sonra kuruyup sabitleniyor.



   Ambalajlarının küçük olması sürerken kolaylık sağlıyor. Fırçayı rahat bir şekilde kontrol altında tutabiliyorsunuz. Fiyatları 30 TL fakat bu fiyat bence biraz yüksek. İndirimli yakalarsanız daha uygun fiyata alabilirsiniz.  Sırasıyla 14-18-32 numaralı rujları.







Cecile Beauty ürünleri için →→  https://www.cecileshop.com/

İnstagram: @seldaylamakyaj
Youtube:  Tıkla!

2 yorum:

FARMASİ DÜNYASI

 FARMASİ Birlik ekibine katılıp, benimle kazanmaya ne dersin?😇💗 Farmasinin avantajlı dünyasına sende katılmaya ne dersin? Üstelik yeni üye...